JUST PASSING

Money Power Glory - Lana Del Rey

-



You say that you wanna go
你说你想要离开

To a land that's far away
去那遥远的地方

How are we supposed to get there
那要怎样才能到达那里呢?

With the way that we're living today? 
还是用以往的生存方式吗?

You talk lots about God
你总与我谈论上帝

Freedom comes from the call
自由源于其召唤

But that's not what this bitch wants
但那不是我想要听到的

No what I want at all
也不是我想要的

I want money, power and glory
我想要的是金钱 权利和荣誉啊

I want money and all your power, 
我渴望金钱,你所有的权利

all your glory
和荣誉

Alleluia, I wanna take you
哈利路亚,我想要

for all that you got
带走你的一切

Alleluia, I'm gonna take them
哈利路亚,我想要

for all that they got
带走他们的一切

The sun also rises on those
太阳照常升起

who fail to call
光芒洒在那些失意的人们身上

My life, it comprises of losses
而我活到现在懂得了生命是由

and wins and fails and falls
成败与得失构成的

I can do it if you really, really like that
如果你真的渴望,那我便会满足你

I know what you really want, b-baby
我知道你真正想要的,哦我的宝贝

I can do it if you think you like that
只要你喜欢,我便会满足你

You should run, boy, run
你只需要奔跑,宝贝,跑啊

I want money, power and glory
我想要的是金钱 权利和荣誉啊

I want money and all your power, 
我渴望金钱,你所有的权利

all your glory
和荣誉

Alleluia, I wanna take you
哈利路亚,我想要

for all that you got
带走你的一切

Alleluia, I'm gonna take them
哈利路亚,我想要

for all that they got
带走他们的一切

I want money, power and glory
我想要的是金钱 权利和荣誉啊

I want money and all your power, 
我渴望金钱,你所有的权利

all your glory
和荣誉

Alleluia, I wanna take you
哈利路亚,我想要

for all that you got
带走你的一切

Alleluia, I'm gonna take them
哈利路亚,我想要

for all that they got
带走他们的一切


评论
热度(3)

© Westdoor | Powered by LOFTER